Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
A webáruházban minden termék bruttó áron szerepel, az eladó alanyi adómentes tevékenységet végez.
A vásárlási szerződés a Katalaba BizsuTanya Online Áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv,
a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A megrendelés rögzítésével elfogadja a Katalaba BizsuTanya általános szerződési feltételeit,
továbbá adatkezelési elveit.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelésének jóváhagyásával jelen dokumentumban foglaltakat
elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel
tartozik. Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelést tartalmazó küldemény átvételéről
és kifizetéséről gondoskodik. Amennyiben a termék átadása-átvétele Megrendelő hibájából
meghiúsul, az ebből eredő többletköltséget Megrendelő megtéríti a Szolgáltató számára.
A Katalaba BizsuTanya - Online Áruház bizsu ékszereket, karórákat, nyakláncokat,karkötőket,
különböző divat kiegészítőket kínál eladásra. Az Áruházon keresztül történt elektronikus rendeléssel
az alább leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Áruház és a rendelést leadó
magánszemély vagy cég (továbbiakban Vásárló) között. A Vásárló a „Megrendelem” gomb
megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit. Az Áruházban történő vásárlás kizárólag
elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.bizsutanya.hu webcímen.
E-mailben, facebook-on, levélben, telefonon leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.
____________________________________________________________________________________
Adatkezelési szabályok:
Ügyfeleink személyes adatokat bocsátanak a rendelkezésünkre.
Cégünk minden szükséges lépést megtesz annak érdeklében, hogy biztosítsuk ezeknek az
adatoknak a biztonságát - mind a hálózati kommunikáció (tehát online adatkezelés) során,
mind az adatok tárolása, őrzése (tehát offline adatkezelés) során. A személyes adatokhoz csak az
illetékes munkaköröket betöltő személyek férhetnek hozzá, magas szintű hozzáférési kontrollok
alkalmazása mellett. Adatkezelő az ügyfél által a www.bizsutanya.hu oldalon megadott adatokat -
név, lakcím, telefonszám, e-mail cím kizárólag az ügyfélnek kínált, szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés teljesítése céljából használja.
Adatközlő jogai:
1. Az adatközlő kérelmezheti az adatkezelőnél
a) személyes adatainak helyesbítését
b) személyes adatainak törlését vagy zárolását.
Megrendelő adatainak kezelésekor Szolgáltató az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el.
Az adatokat harmadik személynek nem szolgáltatja ki.
AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA a Felhasználó önkéntes hozzájárulása,hogy a
webáruház használat közben megadott személyes adatok felhasználásra kerüljenek,
illetve az Infotv. 5. § (1) bekezdése és a 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.
___________________________________________________________________________________
Rendelés lemondása:
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a csomag feladása előtt minden következmény
nélkül lemondhatja a katalaba@bizsutanya.hu e-mail címen.
A csomag postázását követően már nem mondható le a rendelés,
a szállítás fizetési kötelezettséggel jár.
Ugyanez vonatkozik a megrendelt és át nem vett csomagok szállítási költségeire is.
___________________________________________________________________________________
Rendelés, rendelés feldolgozása, szállítás ideje:
Az utánvétes megrendelések feldolgozása minden esetben azonnal megtörténik.
A kézbesítés a megrendeléstől számított 1-2 munkanap.
Ha később szeretné a szállítást, kérjük a kívánt kézbesítési nap előtt
1-2 munkanappal adja le a megrendelését.
1-2 munkanapnál későbbi szállítást kizárólag a termék vételárának előreutalása
esetén tudunk vállalni. Köszönjük megértését!
_________________________________________________________________
30.000.-ft feletti utánvétes megrendelés esetén a visszaélések elkerülése érdekében
a teljes vételár 10%-át foglalóként kérjük előre utalni.
Amennyiben a csomag átvétele nem történik meg, a foglaló nem jár vissza.
_________________________________________________________________
GARANCIA, JÓTÁLLÁS:
Az Ön által vásárolt óra/ékszert mielőtt elküldjük Önnek, minden esetben gondosan átvizsgáljuk.
Csak kifogástalan terméket postázunk.
A minőség megőrzése érdekében felhívjuk szíves figyelmét a rendeltetés szerinti használatra.
Az órákat ékszereket felöltözés után utolsóként rakjuk magunkra.
A legtöbb ékszerben aludni, házimunkát végezni, nem szabad.
Az ékszerek és órák egymás melletti viselése felületi kopást okozhat,
amire garanciát vállalni nem tudunk.
Ütéstől, szakítástól, egyéb külső behatásoktól, vegyszerektől óvni kell az órákat és ékszereket is.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért felelősséget nem vállalunk.
Termékeinkre rendeltetésszerű használatuk mellett a termék átvételétől számított 3 hónap
(90 naptári nap) garanciát vállalunk.
10.000 ft-nál magasabb összegért vásárolt karórára a garanciaidő 1 év.
Minden karórát elemmel együtt postázunk.
A garancia a karórákban található elemre nem vonatkozik, az elemre nincs garancia!
Probléma esetén minden esetben írjon email-t a katalaba@bizsutanya.hu email címre,
majd a terméket gondosan becsomagolva, hogy a szállítás alatt ne sérülhessen,
küldje vissza a címünkre. A nem megfelelő csomagolásból eredő károkért a feladó felelős.
Ha a csomag magassága nem haladja meg a 2,4 cm-t, POSTAKÉSZ! AJÁNLOTT BORÍTÉKBAN
javasoljuk a postára adást. (ez a legolcsóbb módja a visszaküldésnek).
Sima levélben (nem nyomon követhető) csak saját felelősségére adja postára a csomagot!
2017. január 1-jétől azokat a küldeményeket, amelyeket alakjuk/méretük miatt nem lehet
levélszekrénybe helyezni (2,4 cm-nél vastagabb) a Magyar Posta csomagküldeményként
veszi fel és kezeli. Ezeknek a csomagoknak a postázási költsége kb.1300-1600 ft.
FONTOS!
A termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült költségek minden esetben a Vásárlót terhelik,
a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
(45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet)
A postacím, ahová a terméket postázni kell:
Péter Csilla EV., 8790 Zalaszentgrót, Postafiók 1.
A visszaküldés díján felül a vásárlót semmilyen más költség nem terheli,
a cseretermék szállítási költségét a BizsuTanya vállalja.
A karórákban található elemet ajándékba adjuk, az ELEMRE GARANCIA NINCS!
FONTOS!
Az elemcserén kívül csak saját felelősségére engedje belenyúlni az órásmestert
az óra szerkezetébe, mivel azzal megszűnik a garancia. Ebben az esetben a javítás költségét
Önnek kell állnia, illetve a továbbiakban minden problémával az óráshoz kell fordulnia.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára,
ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a vásárlót terheli!
_______________________________________________________________
CSERE:
Ha meggondolja magát, úgy dönt, hogy mégis inkább egy másik terméket szeretne,
az átvételtől számított 14 naptári napon belül kérheti a termék cseréjét.
Csere kérése esetén a visszaküldés és az újra postázás díját is a vásárlónak kell fizetnie.
Ha már használatba vette a terméket, nem kérheti a cserét.
_________________________________________________________________________
ELÁLLÁSI JOG:
A megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül a Vásárlónak joga van elállni a
vásárlási szándékától. Elállás esetén a BizsuTanya a Vásárló által kifizetett vételárat visszatéríti.
A terméket az átvételtől számított 14 naptári napon belül (szombat, vasárnap is beleszámít),
gondosan becsomagolva, hogy a szállítás alatt ne sérülhessen, küldje vissza a címünkre.
A nem megfelelő csomagolásból eredő károkért a feladó felelős.
Ha a csomag magassága nem haladja meg a 2,4 cm-t, POSTAKÉSZ! AJÁNLOTT BORÍTÉKBAN
javasoljuk a postára adást. (ez a legolcsóbb módja a visszaküldésnek - normál méret kb.430.-ft,
közepes méret kb.555.-ft). Sima levélben (nem nyomon követhető) csak saját felelősségére adja
postára a csomagot! 2017. január 1-jétől azokat a küldeményeket, amelyeket alakjuk/méretük miatt
nem lehet levélszekrénybe helyezni (2,4 cm-nél vastagabb) a Magyar Posta csomagküldeményként
veszi fel és kezeli. Ezeknek a csomagoknak a postázási költsége kb. 1300-1600 ft.
FONTOS! A termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült költségek minden esetben a Vásárlót
terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
(45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet)
A postacím, ahová a terméket postázni kell:
Péter Csilla EV, 8790 Zalaszentgrót, Postafiók 1..
Kérjük email-ben megírni, vagy a csomagba mellékelni a
számlaszámot és a számlatulajdonos nevét, ahová kéri visszautalni a vételárat.
Fontos tudni, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket,
már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes
használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy,
ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaérkezésének napjától
számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást,
ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel,
hogy Ön az általunk felkínált legolcsóbb fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
Az általunk felkínált legolcsóbb fuvarozási mód 990.-ft. Ha Ön nem ezt választotta, ebben az
esetben a többletet Önnek kell állnia. Amennyiben Ön több terméket vásárolt, de nem minden
terméket küld vissza, ebben az esetben a postaköltség nem jár vissza.
A visszafizetés minden esetben az Ön által megadott folyószámlaszámra történik átutalással.
Belföldi postautalvánnyal nem fizetünk vissza annak magas költsége miatt.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű
használatból eredő károknak megtérítése a vásárlót terheli!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cég adatok:
Péter Csilla - egyéni vállalkozó
E-mail cím: katalaba@bizsutanya.hu
Számlavezető: Budapest Bank Zrt.
Bankszámla: 10101126-15114300-01006004
Nyilvántartási szám: 56827987
Adószám: 56540695-1-40
Statisztikai számjel: 56540695-4791-231-20
Székhely: 8790 Zalaszentgrót, Víztározó utca 1.
Levelezési cím: 8790 Zalaszentgrót, Postafiók 1.
___________________________________________________
Panaszügyintézés lehetőségei:
A Felhasználó esetleges panaszát az alábbi elérhetőségen tudja bejelenteni:
Péter Csilla - egyéni vállalkozó
E-mail cím: katalaba@bizsutanya.hu
A panaszt kérjük email-ben bejelenteni a visszakövethetőség érdekében.
Mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy Ön elégedett legyen velünk.
__________________________________________________
Nemzeti Adó- és Vámhivatal Zala Megyei Adó- és Vámigazgatósága
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Balatoni u. 2.,
Postacím: 8901 Zalaegerszeg, Postafiók: 135
__________________________________________________
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5
__________________________________________________
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.